Ερωτήσεις και απαντήσεις
Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση
Πώς να κάνετε μια επιστροφή;
Έχετε 60 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς για επιστροφή χρημάτων.
Τα είδη πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία και να φέρουν ετικέτες.
Ορισμένα προϊόντα δεν επιστρέφονται: προϊόντα κατά παραγγελία, εξατομικευμένα, ευπαθή ή βρώσιμα.
Εάν αυτά τα προϊόντα επιστραφούν, θα τα στείλουμε ξανά. Εάν επιστραφούν ξανά, διατηρούμε το δικαίωμα να τα διατηρήσουμε χωρίς επιστροφή χρημάτων.
Επιστροφή αντικειμένων κατεστραμμένο ή λανθασμένο πρέπει να εγκριθεί από την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Εάν το προϊόν είναι κατεστραμμένο, λανθασμένο ή μη συμβατό, το κόστος αποστολής της επιστροφής σας θα επιστραφεί εάν εγκριθεί το αίτημά σας.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχόμαστε επιστροφές ελαττωματικών αντικειμένων χωρίς εγκεκριμένη αξίωση.
Εάν θέλετε ένα νέο προϊόν, επιστρέψτε το προϊόν που λάβατε για επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία. Τα έξοδα αποστολής για τη δεύτερη αποστολή καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.
Για να κάνετε μια επιστροφή, είναι πολύ απλό, μεταβείτε στον λογαριασμό πελάτη σας, στην ενότητα "Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση".
Στη συνέχεια, θα πρέπει απλώς να επιλέξετε τον αριθμό παραγγελίας που αφορά, καθώς και το προϊόν(τα) προς επιστροφή.
Επειδή η επιστροφή γίνεται με δικά σας έξοδα, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας με τον μεταφορέα της επιλογής σας στην ακόλουθη διεύθυνση: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Μόλις φτάσετε στις εγκαταστάσεις μας, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων σας. Θα πρέπει να διευκρινίσετε στο τελωνειακό έγγραφο ότι πρόκειται για επιστροφή εμπορευμάτων, διαφορετικά θα σας χρεωθούν δασμοί και φόροι κατά την παραλαβή του πακέτου στις εγκαταστάσεις μας.
Οι όροι επιστροφής μας
Κάντε μια επιστροφή
Το προϊόν μου αντιμετωπίζει δυσλειτουργία, πώς μπορώ να ανοίξω ένα αίτημα εξυπηρέτησης μετά την πώληση;
Το προϊόν σας εξακολουθεί να τελεί υπό την εγγύηση του κατασκευαστή και αντιμετωπίζετε δυσλειτουργία; Σας διαβεβαιώνω, Motoblouz φροντίζει τα πάντα!
Motoblouz σας υποστηρίζει στις προσπάθειές σας και έρχεται σε επαφή με τον κατασκευαστή. premier , ανοίξτε απλώς το αίτημα υποστήριξης εξυπηρέτησης μετά την πώληση απευθείας από τον λογαριασμό πελάτη σας, ενότητα "Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση". Μόλις ολοκληρωθεί το αίτημα και προστεθούν οι φωτογραφίες που υποδεικνύουν το ελάττωμα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικυρώσετε το αίτημά σας. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης μετά την πώληση θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 72 εργάσιμων ωρών για να σας δώσει οδηγίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού του προϊόντος σας. Ο συνήθης χρόνος επεξεργασίας είναι 6 εβδομάδες, αφού το προϊόν σας παραληφθεί στις εγκαταστάσεις μας. Η επισκευή ευνοείται πάντα από τον κατασκευαστή, ωστόσο, εάν αυτό είναι αδύνατο, ένας σύμβουλος μοτοσικλέτας θα επιστρέψει σε εσάς για να σας δώσει μια εναλλακτική λύση.
Κάντε μια επιστροφή
Έχω μια επιστροφή σε εξέλιξη
Έχετε στείλει την επιστροφή σας και θα θέλατε πληροφορίες σχετικά με αυτό;
Μόλις σταλεί η επιστροφή σας, θα φθάσει σε εμάς εντός 10 έως 12 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει. Μόλις φτάσει στις εγκαταστάσεις μας, θα σας σταλεί email. Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην αποζημίωση
ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΜΟΥ
Πώς να παρακολουθείτε μια τρέχουσα παραγγελία;
Πρώτα απ 'όλα, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας Motoblouz εδώ!
Εάν είστε ήδη συνδεδεμένοι στο προφίλ σας, μπορείτε να συμβουλευτείτε το Ιστορικό των παραγγελιών σας και στη συνέχεια στο "Προβολή λεπτομερειών". Ταυτόχρονα, τα email θα επιβεβαιώνουν τα διαφορετικά στάδια της παραγγελίας σας (επιβεβαίωση παραγγελίας, τιμολόγιο, αποστολή, παράδοση).
Η παρακολούθηση της παραγγελίας σας σε πραγματικό χρόνο καθώς και η παρακολούθηση πακέτου είναι διαθέσιμες στο κάτω μέρος των λεπτομερειών κάθε παραγγελίας!
Πώς να υποβάλετε αίτημα επιστροφής ή αίτημα εξυπηρέτησης μετά την πώληση;
Θα έχετε τη δυνατότητα να κάνετε μια επιστροφή ή να ζητήσετε εξυπηρέτηση μετά την πώληση κάνοντας κλικ εδώ.
Στη συνέχεια, αφήστε τον εαυτό σας να καθοδηγηθεί από τη φόρμα επιστροφών.
Πώς να ακυρώσετε μια τρέχουσα παραγγελία;
Αρχικά, συνδεθείτε στην αρχική σελίδα κάνοντας κλικ στην επιλογή Σύνδεση. Στη συνέχεια, από την ενότητα "Οι παραγγελίες σας", μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών σας.
Στη συνέχεια προτείνουμε να ακυρώσετε την παραγγελία σας κάνοντας κλικ στο «Αίτημα ακύρωσης παραγγελίας» και μετά στο «Επιβεβαιώνω την ακύρωση».
Εάν δεν εμφανίζεται το κουμπί ακύρωσης της παραγγελίας σας, δυστυχώς δεν είναι πλέον δυνατή η ακύρωσή της. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να επιστρέψετε την παραγγελία κατά την παραλαβή.
Πώς να βρείτε το τιμολόγιο σας;
Premier , αναγνωρίστε τον εαυτό σας στην αρχική σελίδα κάνοντας κλικ στο Σύνδεση. Από την ενότητα "Οι παραγγελίες σας" μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο δικό σας Ιστορικό παραγγελιών . Κάνοντας κλικ στο «Δείτε λεπτομέρειες» της σχετικής παραγγελίας, σας προσφέρουμε στη συνέχεια τη δυνατότητα να κατεβάσετε το τιμολόγιό σας σε μορφή .pdf.
Δεν μπορώ να βρω το προϊόν που ψάχνω, τι πρέπει να κάνω;
Ορισμένα προϊόντα ενδέχεται να μην αναφέρονται στον ιστότοπό μας, ωστόσο, μπορούμε σίγουρα να σας τα παρέχουμε. Επικοινωνήστε με έναν από τους συμβούλους μοτοσικλετών μας. Εάν είναι δυνατόν, δώστε μας όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την αναζήτησή σας, για παράδειγμα: το μοντέλο της μοτοσυκλέτας σας, το έτος κατασκευής κ.λπ.
ΔΙΑΝΟΜΗ
Οι μέθοδοι παράδοσης για την Ολλανδία
Παραδόσεις στην Ολλανδία
Ποσό συμπεριλαμβανομένου του φόρου για τα έξοδα αποστολής | ||||
Καλάθι < 49,58 € με φόρο | Καλάθι > 49,58 € και < 148,75 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου | Καλάθι > 148,75 € με φόρο | ||
Home standard 120h | 5,94 € | Ελεύθερος | ||
Express Home 48h | 9,91 € | Ελεύθερος | ||
Express Home 24 ώρες | 19,83 € (μέγιστος όγκος συσκευασίας περιορισμένος στα 70 λίτρα) |
Οι προθεσμίες που αναφέρονται είναι σε εργάσιμες ημέρες και αναφέρονται ως εκτίμηση.
Οι τρόποι παράδοσης μας για άλλες χώρες
Motoblouz συνεργάζεται με την IMX για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας οπουδήποτε στον κόσμο με τις καλύτερες συνθήκες. Μέσω των συνεργατών της και των συμφωνιών με 245 ηγέτες του τελευταίου μιλίου, η IMX σας προσφέρει μια πλήρη γκάμα υπηρεσιών παράδοσης σε όλο τον κόσμο.
Στο Motoblouz , προσφέρουμε 2 τρόπους παράδοσης για τις διεθνείς αγορές:
Τυπική παράδοση κατ' οίκον
Πολιτική αποστολής για τυπική παράδοση κατ' οίκον:
Θα λάβετε ένα email από τον μεταφορέα μας, συνήθως την ημέρα πριν από την παράδοση, για να σας ειδοποιήσει για την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Για να σας παραδώσει το δέμα σας, ο οδηγός μπορεί να σας ζητήσει τον κωδικό PIN που έλαβε μέσω SMS ή/και e-mail
Ποσό συμπεριλαμβανομένου του φόρου για τα έξοδα αποστολής | ||
Ενδιαφερόμενες χώρες | Προθεσμία | |
Έξοδα αποστολής 9,91 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου για παραγγελίες <197,34 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου Δωρεάν αποστολή για παραγγελίες >197,34 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου |
Γερμανία Αυστρία Βέλγιο Ιταλία Λουξεμβούργο Πορτογαλία |
Γερμανία: 4 εργάσιμες Αυστρία: 72h Βέλγιο: 48h Ιταλία, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία: 5 εργάσιμες ημέρες |
Έξοδα αποστολής 19,82 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου για παραγγελίες <197,34 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου Έξοδα αποστολής 9,91 € για παραγγελίες >197,34 € συμπεριλαμβανομένου του φόρου |
Εσθονία Φινλανδία Ιρλανδία Λετονία Λιθουανία Σλοβακία Σλοβενία |
Εσθονία, Φινλανδία, Λετονία, Λιθουανία, Σλοβακία και Σλοβενία: 6 εργάσιμες ημέρες: Ιρλανδία: 4 εργάσιμες |
Έξοδα αποστολής 19,82 € συμπεριλαμβανομένου φόρου ανεξάρτητα από το ποσό του καλαθιού | Κύπρος Ελλάδα Μάλτα |
6 εργάσιμες ημέρες |
*Εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης που δεν λαμβάνουν υπόψη τις καθυστερήσεις που μπορεί να προκληθούν από την τελωνειακή υπηρεσία.
Εάν λείπετε κατά την παράδοση :
Εάν το μέγεθος του πακέτου σας το επιτρέπει, θα τοποθετηθεί στο γραμματοκιβώτιό σας.
Διαφορετικά, θα σας αφήσει μια ειδοποίηση παράδοσης, η οποία σας προσκαλεί να παραλάβετε το δέμα σας από ένα ταχυδρομείο ή ένα σημείο αναμετάδοσης κοντά σας.
Αυτές οι τιμές ενδέχεται να υπόκεινται σε συγκεκριμένες εμπορικές πράξεις. Οι χρόνοι παράδοσης που αναφέρονται είναι σε εργάσιμες ημέρες και υποδεικνύονται ως εκτίμηση.
Εάν κάνετε μια πολύ μεγάλη παραγγελία (περίπου μια παλέτα προϊόντων), η παράδοση μπορεί να είναι εξατομικευμένη και ο χρόνος παράδοσης μπορεί να παραταθεί. Σε αυτή την περίπτωση, ένας σύμβουλος μοτοσυκλέτας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
Γρήγορη παράδοση κατ' οίκον
Πολιτική αποστολής για ταχεία παράδοση κατ' οίκον, (διατίθεται μόνο για το Βέλγιο, τη Γερμανία και την Ιταλία)
Ποσό συμπεριλαμβανομένου του φόρου για τα έξοδα αποστολής | |
Τιμές και εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης | |
Γερμανία | Από 11,89 € για παράδοση 48 ωρών Από 24,78 € έως 34,70 € για 24ωρη παράδοση (τιμή με βάση το βάρος της συσκευασίας) |
Βέλγιο και Λουξεμβούργο | Από 9,91 € για 24ωρη παράδοση |
Ιταλία | Από 11,89 € για παράδοση εντός 72 ωρών |
Πορτογαλία | Από 24,78 € έως 34,70 € για α 24ωρη παράδοση (τιμή με βάση το βάρος της συσκευασίας) |
*Εκτιμώμενες ημερομηνίες παράδοσης που δεν λαμβάνουν υπόψη τις καθυστερήσεις που μπορεί να προκληθούν από την τελωνειακή υπηρεσία.
Θα λάβετε ένα email από τον μεταφορέα μας, συνήθως την ημέρα πριν από την παράδοση, για να σας ειδοποιήσει για την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης. Για να σας παραδώσει το δέμα σας, ο οδηγός μπορεί να σας ζητήσει τον κωδικό PIN που έλαβε μέσω SMS ή/και e-mail.
Εάν λείπετε κατά την παράδοση :
Εάν το μέγεθος του πακέτου σας το επιτρέπει, θα τοποθετηθεί στο γραμματοκιβώτιό σας.
Διαφορετικά, θα σας αφήσει μια ειδοποίηση παράδοσης, η οποία σας προσκαλεί να παραλάβετε το δέμα σας από ένα ταχυδρομείο κοντά σας.
Παράδοση κατ' οίκον εντός 48/72 εργάσιμων ωρών
Οι παραδόσεις γίνονται από Τρίτη έως Σάββατο.
Θα λάβετε ένα email από τον μεταφορέα μας, συνήθως την ημέρα πριν από την παράδοση, για να σας ειδοποιήσει για την αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης.
Για να σας παραδώσει το δέμα σας, ο οδηγός μπορεί να σας ζητήσει τον κωδικό PIN που έλαβε μέσω SMS ή/και e-mail.
Εάν λείπετε κατά την παράδοση :
Εάν το μέγεθος του πακέτου σας το επιτρέπει, θα τοποθετηθεί στο γραμματοκιβώτιό σας.
Διαφορετικά, θα σας αφήσει μια ειδοποίηση παράδοσης, η οποία σας προσκαλεί να παραλάβετε το δέμα σας από ένα ταχυδρομείο κοντά σας.
Διεθνείς παραδόσεις και φόροι
Τα έξοδα διεθνούς παράδοσης εξαρτώνται από τον προορισμό και θα σας ανακοινωθούν όταν κάνετε την παραγγελία σας. Για λόγους μεταφοράς, τα προϊόντα (ρευστά, ελαστικά κ.λπ.) δεν μπορούν να αποσταλούν σε ορισμένες χώρες. Εάν ισχύει, οι πληροφορίες θα σας δοθούν στο στάδιο της παράδοσης της παραγγελίας σας.
Για παραδόσεις εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο γαλλικός ΦΠΑ ισχύει για την παραγγελία και δεν θα μπορείτε να ανακτήσετε τον ΦΠΑ στη χώρα σας.
Για παραγγελίες σε προορισμούς εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, τα προϊόντα θα τιμολογούνται χωρίς φόρους και θα πρέπει να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής που υπολογίζονται σύμφωνα με τη χώρα προορισμού και το βάρος του πακέτου. Κατά την παραλαβή του πακέτου, θα πρέπει να πληρώσετε, επιπλέον, τελωνειακούς δασμούς, ΦΠΑ και άλλους τοπικούς φόρους, ανάλογα με τη χώρα προορισμού.
Οροι αποστολής
Motoblouz δεσμεύεται να σέβεται όσο το δυνατόν περισσότερο την ημερομηνία αποστολής που σας δίνεται ως ένδειξη στο φύλλο προϊόντος, στο καλάθι και στη σύνοψη της παραγγελίας σας καθώς και στο email επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Θα σας υποδειχθεί επίσης μια ημερομηνία παράδοσης/παραλαβής, αφού επιλέξετε τον τρόπο παράδοσης που σας ταιριάζει καλύτερα.
Όταν παραγγέλνετε πολλά είδη, ο χρόνος παράδοσης που πρέπει να λαμβάνεται υπόψη είναι ο μεγαλύτερος. Για παράδειγμα, εάν παραγγείλετε ένα μπουφάν που αποσταλεί εντός 48 ωρών και ένα κράνος αποσταλεί εντός 7 ημερών, τότε ολόκληρη η παραγγελία θα αποσταλεί εντός 7 ημερών.
Τα πακέτα αποστέλλονται από Δευτέρα έως Παρασκευή, εξαιρουμένων των αργιών.
ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟΙ
Όταν επιλέγετε τον προτιμώμενο τρόπο μεταφοράς, θα παρατηρήσετε ότι το όνομα του μεταφορέα δεν εμφανίζεται σε αυτό το στάδιο.
Πράγματι, προκειμένου να διασφαλίσουμε την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, αποφασίσαμε να συνεργαστούμε με διάφορους μεταφορείς, για κάθε τύπο παράδοσης.
Με άλλα λόγια, επιλέγετε τον τρόπο μεταφοράς που σας ταιριάζει καλύτερα και εμείς αποφασίζουμε για τον μεταφορέα που μπορεί να ικανοποιήσει αυτό το αίτημα υπό τις καλύτερες συνθήκες (με βάση την τιμή, την ποιότητα της υπηρεσίας, τον τόπο παράδοσης).
Θα γνωρίζετε τον μεταφορέα που χρησιμοποιείται κατά την αποστολή της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια, θα σας σταλεί ένα email, το οποίο θα αναφέρει συγκεκριμένα το όνομα του μεταφορέα που έχετε επιλέξει, καθώς και τον αριθμό παρακολούθησης του πακέτου σας.
Το δέμα μου φέρει την ένδειξη παράδοσης, αλλά δεν το έχω, τι πρέπει να κάνω;
Το δέμα σας υποδεικνύεται παραδοθέν στην παρακολούθηση παράδοσης αλλά δεν είναι στην κατοχή σας.
- Σας προσκαλούμε καταρχήν να:
- - Ελέγξτε τη διεύθυνση παράδοσης που επιλέξατε κατά την υποβολή της παραγγελίας σας
- - Βεβαιωθείτε ότι το δέμα δεν έχει παραληφθεί από κάποιον συγγενή σας ή δεν το έχει αφήσει σε κάποιον γείτονα.
- - Εάν το πακέτο σας δεν μπορεί να βρεθεί, συμπληρώστε αυτό το έγγραφο με το χέρι: Το δέμα δηλώθηκε παραδοθέν αλλά λείπει και στείλτε το μαζί με αποδεικτικό ταυτότητας στο contact@motoblouz.com.
Μόλις το πακέτο υποδειχθεί ότι παραδόθηκε στο tracking σας, έχετε 30 ημέρες για να υποβάλετε καταγγελία στον μεταφορέα.
Τι πρέπει να κάνω εάν λείπει ένα αντικείμενο από το πακέτο μου;
Έχετε λάβει το πακέτο σας, αλλά λείπουν ένα ή περισσότερα προϊόντα;
- Premier , σας προσκαλούμε να:
- - Ελέγξτε το εσωτερικό της συσκευασίας σας
Για εξοικονόμηση χώρου, οι παρασκευαστές μας μπορούν να σύρουν ένα άλλο αντικείμενο μέσα στη συσκευασία ενός προϊόντος. Παράδειγμα: ένα ζευγάρι γάντια μπορεί να γλιστρήσει μέσα στο κουτί ενός κράνους. - - Ελέγξτε το τιμολόγιό σας που ελήφθη μέσω email, περιέχει τα στοιχεία που υπήρχαν κατά την αποστολή του πακέτου σας.
Εάν τα είδη που λείπουν δεν εμφανίζονται εκεί, θα σας παραδοθούν σε δεύτερη συσκευασία. - - Τραβήξτε μια φωτογραφία εάν η συσκευασία σας ήταν κατεστραμμένη κατά την παραλαβή (σκισμένο χαρτόνι, χαλαρή κόλλα ή λείπει κ.λπ.)
Λάβετε υπόψη ότι έχετε το δικαίωμα να κάνετε κράτηση για το πακέτο κατά την παραλαβή, προκειμένου να έχετε πιθανή προσφυγή στον μεταφορέα. - Εάν μετά από αυτούς τους ελέγχους, το προϊόν ή τα προϊόντα σας δεν μπορούν να βρεθούν, θα χρειαστεί απλώς να συμπληρώσετε αυτό το έγγραφο με το χέρι: Δήλωση προϊόντος που λείπει και στείλτε το, μαζί με την ταυτότητά σας και φωτογραφίες του πακέτου, στο contact@motoblouz.com.
Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ
Πώς δημιουργώ το προφίλ μου;
Για να το κάνετε αυτό, απλώς κάντε κλικ στο Σύνδεση από την αρχική σελίδα του ιστότοπου μέσω του λογότυπου , τότε αφήστε τον εαυτό σας να καθοδηγηθεί από τη φόρμα εγγραφής.
Στη συνέχεια θα σας ζητηθούν πολλές πληροφορίες:
Η ηλεκτρονική σου διεύθυνση.
Η ευγένειά σου.
Το όνομά σας.
Το όνομα σου.
Δημιουργία του κωδικού πρόσβασής σας.
Η ημερομηνία γέννησής σας (συμπληρώστε την και θα έχετε μια έκπληξη στα γενέθλιά σας).
Ο κόσμος της μοτοσυκλέτας σας.
Η κύρια διεύθυνσή σας.
Φυσικά όλες οι πληροφορίες μπορούν να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή από τη δική σας Προφίλ.
Πώς μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στο προφίλ μου;
Από την αρχική σελίδα του ιστότοπου, κάντε κλικ στο κουμπί Σύνδεση που βρίσκεται πάνω δεξιά. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email και τον κωδικό πρόσβασής σας και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο «συνέχεια».
Ξεχάσατε τον κωδικό σας ?
Εάν έχετε χάσει ή ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασής σας, απλώς κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο Ξεχάσατε τον κωδικό σας και αφήστε τον εαυτό σας να καθοδηγηθεί από τις οδηγίες στην οθόνη. Στη συνέχεια θα λάβετε ένα email με έναν σύνδεσμο που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε εύκολα έναν νέο κωδικό πρόσβασης.
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του προφίλ μου;
Απλώς εισάγετε τα διαπιστευτήριά σας στη σελίδα Σύνδεση.
Στη συνέχεια, έχετε πρόσβαση, στην ενότητα "Το προφίλ σας", στις ακόλουθες πληροφορίες:
Τα προσωπικά σας στοιχεία.
Τα κουπόνια σας εκπίπτουν στο στάδιο πληρωμής της επόμενης παραγγελίας σας.
Το βιβλίο διευθύνσεών σας.
Πώς να επωφεληθείτε από το ενημερωτικό δελτίο και τις καλές προσφορές;
Όταν δημιουργείτε το προφίλ σας, απλώς επιλέξτε το πλαίσιο. Θα ήθελα να λαμβάνω το ενημερωτικό δελτίο Motoblouz και να επωφεληθώ από όλες τις καλές προσφορές! Μπορείτε επίσης να διαχειριστείτε αυτήν τη συνδρομή από το δικό σας προσωπικές πληροφορίες.
Για να καταργήσετε την εγγραφή σας και να μην λαμβάνετε πλέον το ενημερωτικό μας δελτίο, καταργήστε την επιλογή του πλαισίου και αποθηκεύστε τις αλλαγές.
Τι πρέπει να κάνω εάν δεν λαμβάνω email από MOTOBLOUZ ;
Σας προσκαλούμε να ελέγξετε το πλαίσιο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για ανεπιθύμητη αλληλογραφία ή ανεπιθύμητη αλληλογραφία. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τα email μας εκεί, σας προσκαλούμε να επικοινωνήσετε με έναν σύμβουλο μοτοσικλετών.
Πληροφορίες παράδοσης & ημερομηνία διαθεσιμότητας
Μάθετε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος μου;
Η διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος ανακοινώνεται στη δεξιά πλευρά του φύλλου του ακριβώς κάτω από την τιμή του.
Εάν η επιλογή ενός μεγέθους είναι απαραίτητη, θα βρείτε τη διαθεσιμότητα του προϊόντος μόλις επιλεγεί το μέγεθος.
Μάθετε εάν το προϊόν μου είναι σε απόθεμα.
Εάν το επιθυμητό προϊόν είναι σε απόθεμα, εμφανίζεται η πληροφορία "In stock".
Το μέγεθός μου είναι γκριζαρισμένο, δεν μπορώ να το επιλέξω, τι σημαίνει αυτό;
Αυτό δυστυχώς σημαίνει ότι το μέγεθός σας έχει εξαντληθεί.
Καθώς αυτό δεν μπορεί πλέον να παραγγελθεί από τον προμηθευτή μας, το μέγεθος δεν μπορεί πλέον να επιλεγεί και επομένως γίνεται γκρι.
Το μέγεθός μου εξαντλήθηκε, πώς μπορώ να ξέρω αν θα επανέλθει σε απόθεμα;
Εάν το μέγεθός σας είναι εκτός αποθέματος, είναι επειδή ο προμηθευτής μας είναι επίσης εκτός αποθέματος. Επομένως, δεν υπάρχει καθυστέρηση διαθεσιμότητας αυτή τη στιγμή.
Ο ιστότοπός μας συνδέεται απευθείας με το απόθεμα των προμηθευτών μας, εάν επανέλθει σε απόθεμα με τον κατασκευαστή, θα μπορείτε να το παραγγείλετε ξανά στον ιστότοπό μας.
Οι ενημερώσεις μας είναι καθημερινές.
ΠΛΗΡΩΜΕΣ
Πληρωμή με πιστωτική κάρτα;
Η πληρωμή πραγματοποιείται στην ασφαλή διεπαφή πληρωμών μας, όταν πραγματοποιούνται παραγγελίες στο Motoblouz , πράγμα που σημαίνει ότι καμία τραπεζική πληροφορία δεν μπορεί να γίνει κατάχρηση από τρίτους.
Motoblouz πιστοποιεί ότι δεν διατηρεί καμία τραπεζική πληροφορία που καταχωρήθηκε κατά τη διαδικασία παραγγελίας. Όλα τα τραπεζικά στοιχεία μεταδίδονται σε πραγματικό χρόνο στον συνεργάτη μας Sogenactif.
Δεδομένου ότι ο λογαριασμός σας χρεώνεται όταν ετοιμάζεται η παραγγελία σας, η Sogenactif μας παρέχει μια προέγκριση χρέωσης, η οποία ισχύει για 6 ημέρες.
Εάν η αποστολή γίνει μετά από αυτές τις 6 ημέρες, ενδέχεται να ζητηθεί ξανά ο λογαριασμός σας.
Ασφάλεια πληρωμών: τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας κρυπτογραφούνται χρησιμοποιώντας το πρωτόκολλο TLS (Transport Layer Security) και δεν περνούν ποτέ χωρίς κρυπτογράφηση μέσω του δικτύου.
Η πληρωμή γίνεται απευθείας στην τράπεζα. Motoblouz δεν έχει πρόσβαση σε αυτά τα στοιχεία επικοινωνίας σε καμία περίπτωση και δεν τα διατηρεί στους διακομιστές του.
ΚΩΔΙΚΟΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Motoblouz προσφέρει τακτικά στους πελάτες της εκπτωτικούς κωδικούς!
Επωφεληθείτε από τα πλεονεκτήματα του Motoblouz , επωφεληθείτε από τις τρέχουσες καλές προσφορές για τις αγαπημένες σας μάρκες και εξοικονομήστε χρήματα στις αγορές σας. Ελέγξτε τη λίστα με τους κωδικούς προσφοράς μας κάθε μέρα.
Διαβάστε προσεκτικά τους όρους χρήσης των κωδικών προσφοράς για να επιλέξετε τον εκπτωτικό κωδικό που ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωσή σας. Οι κωδικοί προσφοράς Motoblouz δεν μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους.
Πώς να επωφεληθείτε από τις προσφορές μας Motoblouz ;
- - Κάνω τα ψώνια μου στο Motoblouz .
- - Επιλέγω τα προϊόντα μου.
- - Εισαγάγω τον κωδικό προσφοράς μου κατά την επικύρωση του καλαθιού.
- - Επικυρώνω και η τιμή ενημερώνεται αυτόματα.
- - Κάνω κλικ στο "Κάντε παραγγελία" και αφήνω τον εαυτό μου να καθοδηγηθεί.
- - Σε περίπτωση μερικής ή ολικής επιστροφής της παραγγελίας σας, ο κωδικός προσφοράς θα επανυπολογιστεί αυτόματα σύμφωνα με τους όρους της εμπορικής πράξης που ίσχυαν κατά την υποβολή της παραγγελίας σας.
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Πώς επιλέγω το μέγεθος του προϊόντος μου;
Σε όλα τα φύλλα προϊόντων, έχετε ένα κουμπί "Οδηγός μεγέθους" που σας επιτρέπει να εντοπίσετε τις μετρήσεις σας και, επομένως, να επιλέξετε το σωστό μέγεθος.
Μπορείτε επίσης να διαβάσετε κριτικές πελατών για να πάρετε μια ιδέα και επίσης να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών μας για τυχόν ερωτήσεις.
Πώς επιλέγω το κράνος μου;
Έχετε την επιλογή ανάμεσα σε διάφορες κατηγορίες κρανών: full face, modular, jet, adventure ή cross .
Το βάρος του κράνους είναι ένα κριτήριο που συχνά θεωρείται σημαντικό. Αν πολλές παράμετροι μπορούν να βαραίνουν στην ισορροπία - κυριολεκτικά! - ο αντίκτυπος του βάρους εξαρτάται στην πραγματικότητα από τη χρήση που πρόκειται να κάνετε στο κράνος σας.
Η παρουσία ενός εσωτερικού αντηλιακού, ενός καλύμματος μύτης και μιας σαλιάρας βελτιστοποιούν την άνεση. Οι σύμβουλοί μας για μοτοσικλέτες είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να κάνετε τη σωστή επιλογή.
Πώς επιλέγω τα γάντια μου;
Στοιχεία προστασίας και άνεσης για τον ποδηλάτη, υπάρχουν πολλά μοντέλα: καλοκαίρι, μεσαίας σεζόν, χειμώνας, αγωνιστικά, cross . Επιλέξτε από μια επιλογή με περισσότερα από 1.500 ζεύγη γαντιών. Οι Σύμβουλοι Μοτοσικλετών μας είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να κάνετε τη σωστή επιλογή.
Πώς επιλέγω τα ανταλλακτικά της μοτοσικλέτας μου;
Είτε ψάχνετε για αποσκευές, ανταλλακτικά ή αξεσουάρ για τη μοτοσυκλέτα σας: προσφέρουμε φιλτράρισμα όλων των αντικειμένων με τη μάρκα, το έτος και το μοντέλο. Τα φίλτρα είναι διαθέσιμα στο επάνω αριστερό μέρος των αποτελεσμάτων για τη βελτίωση των προϊόντων που εμφανίζονται. (Επιλέξτε "συγκεκριμένο" για να περιορίσετε τον αριθμό των αποτελεσμάτων που προσφέρονται σε προϊόντα συμβατά με το μοντέλο της μοτοσικλέτας σας.).
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα βρείτε προϊόντα συμβατά με τη μοτοσυκλέτα σας.
Οι σύμβουλοί μας για μοτοσικλέτες είναι εδώ για να σας βοηθήσουν να κάνετε τη σωστή επιλογή.