Διανομή Δωρεάν μεταφορά από 68,42 €
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ Επιστροφή 2 χρόνια ελεύθερος
Συχνές ερωτήσεις Βοήθεια και επικοινωνία
Μενού
Η μοτοσυκλέτα μου Μοτοσικλέτα
Ο λογαριασμός μου Σύνδεση
Μενού

Ερωτήσεις και απαντήσεις

Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση

Πώς να κάνετε μια επιστροφή;

Έχετε 60 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να επιστρέψετε τα προϊόντα σε εμάς για επιστροφή χρημάτων.
Τα είδη πρέπει να είναι αχρησιμοποίητα, στην αρχική τους συσκευασία και να φέρουν ετικέτες.
Ορισμένα προϊόντα δεν επιστρέφονται: προϊόντα κατά παραγγελία, εξατομικευμένα, ευπαθή ή βρώσιμα.
Εάν αυτά τα προϊόντα επιστραφούν, θα τα στείλουμε ξανά. Εάν επιστραφούν ξανά, διατηρούμε το δικαίωμα να τα διατηρήσουμε χωρίς επιστροφή χρημάτων.

Επιστροφή αντικειμένων κατεστραμμένο ή λανθασμένο πρέπει να εγκριθεί από την εξυπηρέτηση πελατών μας.
Εάν το προϊόν είναι κατεστραμμένο, λανθασμένο ή μη συμβατό, το κόστος αποστολής της επιστροφής σας θα επιστραφεί εάν εγκριθεί το αίτημά σας.
Διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχόμαστε επιστροφές ελαττωματικών αντικειμένων χωρίς εγκεκριμένη αξίωση.

Εάν θέλετε ένα νέο προϊόν, επιστρέψτε το προϊόν που λάβατε για επιστροφή χρημάτων. Στη συνέχεια, θα χρειαστεί να κάνετε μια νέα παραγγελία. Τα έξοδα αποστολής για τη δεύτερη αποστολή καθώς και τα έξοδα επιστροφής δεν επιστρέφονται.

Για να κάνετε μια επιστροφή, είναι πολύ απλό, μεταβείτε στον λογαριασμό πελάτη σας, στην ενότητα "Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση".
Στη συνέχεια, θα πρέπει απλώς να επιλέξετε τον αριθμό παραγγελίας που αφορά, καθώς και το προϊόν(τα) προς επιστροφή.

Επειδή η επιστροφή γίνεται με δικά σας έξοδα, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν σας με τον μεταφορέα της επιλογής σας στην ακόλουθη διεύθυνση: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Μόλις φτάσετε στις εγκαταστάσεις μας, θα επεξεργαστούμε την επιστροφή χρημάτων σας. Θα πρέπει να διευκρινίσετε στο τελωνειακό έγγραφο ότι πρόκειται για επιστροφή εμπορευμάτων, διαφορετικά θα σας χρεωθούν δασμοί και φόροι κατά την παραλαβή του πακέτου στις εγκαταστάσεις μας.

Οι όροι επιστροφής μας
Κάντε μια επιστροφή

Το προϊόν μου αντιμετωπίζει δυσλειτουργία, πώς μπορώ να ανοίξω ένα αίτημα εξυπηρέτησης μετά την πώληση;

Το προϊόν σας εξακολουθεί να τελεί υπό την εγγύηση του κατασκευαστή και αντιμετωπίζετε δυσλειτουργία; Σας διαβεβαιώνω, Motoblouz φροντίζει τα πάντα!
Motoblouz σας υποστηρίζει στις προσπάθειές σας και έρχεται σε επαφή με τον κατασκευαστή. premier , ανοίξτε απλώς το αίτημα υποστήριξης εξυπηρέτησης μετά την πώληση απευθείας από τον λογαριασμό πελάτη σας, ενότητα "Επιστροφές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση". Μόλις ολοκληρωθεί το αίτημα και προστεθούν οι φωτογραφίες που υποδεικνύουν το ελάττωμα, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επικυρώσετε το αίτημά σας. Η υπηρεσία εξυπηρέτησης μετά την πώληση θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 72 εργάσιμων ωρών για να σας δώσει οδηγίες σχετικά με τον τρόπο χειρισμού του προϊόντος σας. Ο συνήθης χρόνος επεξεργασίας είναι 6 εβδομάδες, αφού το προϊόν σας παραληφθεί στις εγκαταστάσεις μας. Η επισκευή ευνοείται πάντα από τον κατασκευαστή, ωστόσο, εάν αυτό είναι αδύνατο, ένας σύμβουλος μοτοσικλέτας θα επιστρέψει σε εσάς για να σας δώσει μια εναλλακτική λύση. Κάντε μια επιστροφή

Έχω μια επιστροφή σε εξέλιξη

Έχετε στείλει την επιστροφή σας και θα θέλατε πληροφορίες σχετικά με αυτό;
Μόλις σταλεί η επιστροφή σας, θα φθάσει σε εμάς εντός 10 έως 12 εργάσιμων ημερών ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που έχετε επιλέξει. Μόλις φτάσει στις εγκαταστάσεις μας, θα σας σταλεί email. Στη συνέχεια θα προχωρήσουμε στην αποζημίωση